برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در استان یزد اعلام شد

خبرگزاری شبستان: در آخرین جلسه هم اندیشی نمایندگان بانوان دستگاه های دولتی استان برنامه های بزرگداشت هفته زن در استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، فخرالسادات خامسی هامانه، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، ظهر امروز(24 فروردین) در آخرین نشست هم اندیشی نمایندگان بانوان در دستگاه های استان با حوزه بانوان استانداری در خصوص برنامه های بزرگداشت هفته زن، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت ام ابیها فاطمه زهرا(س) و تولد حضرت امام خمینی(ره) از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت این ایام در استان خبر داد و گفت: در همین راستا همایشی با عنوان بهارین طلوع ویژه بانوان شاغل در استان دوشنبه (1 اردیبهشت) از ساعت 9 الی 12 در محل سینما دانش آموز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فاطمی در این ایام افزود: این جشنواره با حضور دانشجویان و دانش آموزان استان روز (31 فروردین) از ساعت 9 الی 12 در سالن ورزشی شهید صدوقی یزد واقع در بلوار امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

 

خامسی هامانه، همایش تبسم یاس را از دیگر برنامه های بزرگداشت روز زن اعلام کرد و اظهار داشت: این همایش (2 اردیبهشت) از ساعت 17 الی 20 در پارک طوبی برگزار می شود.

 

وی افزود: از این رو، از بانوان شاغل در دستگاه های استان می خواهیم که در خصوص برنامه ها اطلاع رسانی کرده و خود نیز در جلسات حضور مدام داشته باشند و تمهیدات لازم برای حضور بانوان در برنامه های این هفته را فراهم کنند.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، تصریح کرد: همایشی نیز تحت عنوان صرفا زنان بدانند (اسراری برای ساختن و نه ساختن) چهارشنبه (3 اردیبهشت) از ساعت 9 الی 11 در فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به حضور استاندار در برنامه های بزرگداشت روز زن ابراز امیدواری کرد مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان همکاری و همراهی لازم در راستای حضور فعال کلیه شاغلان زن حاضر در دستگاه های مربوطه در این برنامه ها را داشته باشند.

 

وی در پایان بر لزوم تشکیل اتاق فکر با هدف هم اندیشی و ارایه راهکار در خصوص وضعیت بانوان تاکید کرد: مطرح شد دستگاه های دولتی استان، تشکل ها، مجامع امور صنفی و همچنین دانشگاه های استان، در معرفی بانوان توانمند و همچنین دانشجویان توانمند خود به عنوان عضوی از این اتاق فکر اقدام کنند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 358177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha