اشاعه سبک زندگی اسلامی بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می کند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه همدان، گفت: اشاعه سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می کند.

سرهنگ محمدرضا غلامی پاک، فرمانده سپاه ناحیه همدان، با اشاره به نامگذاری شعار امسال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به خبرنگار شبستان اظهار داشت: اشاعه سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه بسیاری از مسائل، مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اشتغال را حل می کند.
 

وی افزود: نامگذاری امسال با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری یک فرصت خوب برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.
 

وی با تأکید بر اینکه تقویت فرهنگ اسلامی ایرانی از نیازهای اساسی کشور محسوب می شود، تصریح کرد: با مدیریت فعلی نمی توان شعار سال را محقق ساخت، بایستی با وحدت ملی و پرهیز از هر گونه چالش، تنش و حاشیه در این راستا گام برداریم.
 

فرمانده سپاه ناحیه همدان، اظهار داشت: بایستی اقتصاد مقاومتی به گفتمان عمومی تبدیل شده و با عزم ملی در راستای تحقق این امر جلو برویم.
 

غلامی پاک، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم دشمن جزو برنامه‌های اصلی سپاه محسوب می‌شود که در صورت اجرای آنها شعار امسال نیز تحقق می‌یابد.
 

وی گفت: قشر بسیج همواره در تمام عرصه‌های جهادی پیشتاز بوده و امسال نیز در راستای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
 

وی با اشاره به عزم و اراده ملی مردم و مدیریت جهادی فرماندهان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز عزم و اراده ملی است که مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید داشتند.
 

وی ابراز داشت: مدیران نیز باید با فراهم کردن زمینه حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنند.
 

فرمانده سپاه ناحیه همدان، بیان داشت: در چند سال گذشته که مسائل اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده مسئولان غفلت کرده اند که جبران ناپذیر است و باید پاسخگو باشند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 358321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha