خاطرات و گفته های مادران شهدا، جمع آوری و منتشر می شود

مدیرکل حفظ و اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با تاکید به اهمیت تکریم مادران شهدا، از جمع آوری و انتشار خاطرات مادران شهدا در استان البرز خبر داد.

سردار ابوالفضل سلامی، مدیرکل حفظ و اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص روز تکریم مادران شهدا و برنامه های مرتبط با آن گفت: تجلیل از مادران شهدا یکی از وظائف و رسالت های مسوولان و آحاد مردم است، به همین منظور ثبت خاطرات و گفته های مادران شهدا در برنامه های اداره کل حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس در استان البرز قرار گرفت.

 

سلامی ضرورت توجه به مقام ممتاز مادران و همسران شهدا را یکی از راهبردهای پیشبرد اهداف انقلاب در میان نسل امروز عنوان کرد و گفت: نسل امروز جامعه با تبیین شاخص های ولایت و ایستایی مادران شهدا و همسران آنان با اهداف انقلاب آشنا می شوند.

 

وی تبیین راهبردی مادران شهدا را در مسیری که در انقلاب داشته اند، یکی از دلایل رشد و احیاء ارزش های دینی دانست و تصریح کرد: مادران شهید همواره در محافل مختلف به صورت رسمی و غیر رسمی عنوان می کنند که از عمل به قرآن و تقدیم فرزندانشان در راه اسلام و قرآن هرگز پشیمان نبوده و این نوع دیدگاه ، کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در پایان با اعلام این مطلب که هفته آینده اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان فردیس راه اندازی می شود که یکی از وظایف مهم آن تدوین و ثبت خاطرات و آثار رزمندگان دفاع مقدس به صورت کتاب است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 358355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha