مسئولان مراقب رفتار با سرمایه گذاران بخش ورزش باشند

خبرگزاری شبستان: معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش وجوانان، با بیان اینکه رسیدگی به امور جوانان از لحاظ عملیاتی از عهده وزارت ورزش و جوانان خارج است گفت: مسئولان مراقب رفتار باسرمایه گذاران بخش ورزش باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امیر رضا خادم، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، در آئین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل که امروز(27 فروردین) با حضور اقشار مختلف وزرشکاران، هیات ورزشی، فدراسیون ها و پیشکسوتان عرصه ورزش در مجتمع فرهنگی فدک، اظهار داشت: دوستی و الفت من با هر دو مدیرکل موجب ناراحتی من در برگزاری این مراسم شد و خواندن مراسم تودیع و معارفه به این مراسم برای من سخت است اما امیدوارم هر دو مدیر قبلی و جدید بتوانند در جهت توسعه تعالی ورزش استان همت کافی به خرج دهند و همچون سال های قبل یاور همدیگر باشند.


وی، با اشاره به اصول اخلاقی و پایبندی در رعایت اخلاق و اخلاق مداری مدیرکل قبلی ورزش و جوانان استان و یادآور شد: خوشحالم که مدیرکل قبلی ورزش و جوانان استان در توسعه اخلاق در ورزش به خصوص در استان اردبیل تلاش کرده و الگوی مناسبی برای مدیران بعدی خواهد بود.


خادم، با بیان این مطلب که ورزش کشور همسو با برنامه های توسعه چهارم و پنجم باید به بخش خصوصی واگذار می شد، تصریح کرد: اتفاقات سال های قبل در بعد اقتصاد موجب شد که انتظارات ما در جهت جذب سرمایه های بخش خصوصی با کندی روبرو شود و استان اردبیل نیز باید گام های موثری در تحقق این اهداف بردارد تا بتواند استان اردبیل را بیش از پیش در عرصه ملی و بین المللی نشان دهد.


پیگیری مدیران ارشد استان اردبیل یک فرصت برای مدیران ورزش استان است

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، از پیگیری ها و مطالبات استاندار اردبیل تقدیر و تشکر کرد و گفت: در عرصه ورزش کشور کارهای موثری انجام گرفته است اما طرد کردن سرمایه گذاران موجب طرد شدن دیگران نیز از این بخش شده و این در حوزه ورزش نگران کننده است و مسئولان مراقب رفتار با سرمایه گذاران بخش ورزش باشند.


خادم، با یادآوری حوزه جوانان از زمان ادغام سازمان جوانان و تربیت بدنی سابق و تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان، خاطر نشان کرد: در حوزه جوانان کاری خوبی صورت گرفته اما این حوزه آنقدر گسترده است که نمی توان همه کارها را بر عهده یک وزارت خانه گذاشت و جوانان به کار مناسب، مسکن و ازدواج نیاز دارند که اینها از لحاظ عملیاتی از عهده وزارت ورزش و جوانان خارج است.


این مقام مسئول، با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات حوزه جوانان یک کار گسترده در بین دستگاه های اجرایی است، افزود: سعی کرده ایم با راه اندازی و توسعه سازمان های مردم نهاد که یکی از ابزار های موفق در کشور های متمدن است، توجه جدی را به حوزه جوانان داشته باشیم و بتوانیم از ظرفیت های این بخش در جهت توسعه ورزش استفاده کنیم.


خادم، در پایان سخنان خود از توجه ویژه به ورزش بانوان و برنامه ریزی مناسب برای این بخش خبر داد و گفت: توجه به ورزش قهرمانی و ورزش همگانی بانوان را به صورت جداگانه و در اولویت کارهای وزارت ورزش و جوانان پیگیر هستم و امیدواریم جامعه ورزش بانوان در آینده بتواند افتخارات بسیار خوبی در عرصه ملی و بین المللی کسب کند.


پایان پیام/

 

کد خبر 359357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha