معلمان سرنوشت فردای جامعه را رقم می زنند

خبرگزاری شبستان: فرماندار علی آباد کتول گفت: به منظور بزرگداشت مقام معلم؛ باید ستاد ویژه ای در سطح شهرستان تشکیل شود و آموزش و پرورش نیز باید مراسم تجلیلی در خور شان و جایگاه معلمان برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، احمد تجری مفرد، فرماندار علی آباد کتول، امروز (27 فروردین) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول اظهار داشت: بی تردید در تمام نسل ها معلمان نقش تاثیر گذاری را ایفا می کنند.


وی افزود: تربیت جوانان و کودکان امروز در حقیقت تربیت نسل آینده جامعه است و هرچه در این مسیر هزینه شود سرمایه گذاری محسوب می شود.


تجری خاطرنشان کرد: حمایت از جایگاه رفیع معلم سرمایه گذاری برای نسل های آینده جامعه است که در جوامع هرچه بیشتر به این مبحث توجه شود آینده ای روشن تر و مملو از موفقیت را برای همان جوامع در بر خواهد داشت.


فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر لزوم گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، تصریح کرد: درجهت بزرگداشت مقام معلم، می بایست ستاد ویژه ای در سطح شهرستان علی آباد کتول دایر شود.


تجری همچنین تاکید کرد: اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول هم می بایست با نگاهی ویژه به این امر بپردازد و مراسم تجلیلی را که در خور شان و شایسته مقام معلم است برگزار کند.
 

محمد پیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول نیز گفت: جایگاه ویژه ای که معلم دارد بر هیچ کس پوشیده نیست لذا اهمیت قائل شدن به این جایگاه ارج نهادن به علم و تربیت در جامعه و کشور است.
 

وی افزود: در خصوص گرامیداشت هفته معلم برنامه های ویژه ای در سطح شهرستان پیش بینی و برنامه ریزی شده است که تجلیل از معلمین نمونه شهرستانی از جمله اقداماتی است که در جهت ارج نهادن به جایگاه معلم انجام خواهد گرفت.
 

مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول اظهار داشت: علاوه بر برپایی جنگ شادی، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف از جمه برنامه های پیش بینی شده این شهرستان در ایام هفته معلم است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 359363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha