برقراری 460 هزار تماس با مرکز 110 پلیس گیلان

خبرگزاری شبستان: معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به برقراری 460 هزار و 821 تماس با مرکز 110 پلیس استان در سال 92، گفت: این میزان تماس نسبت به سال 91، 10 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مجید جمشاد، معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: پلیس گیلان در حوزه عملیات فعالیت‌های گسترده‌ای را در سال گذشته داشته است که خدمات فوریت‌های 110 از جمله آن است.
 

وی با اشاره به برقراری 460 هزار و 821 تماس با مرکز 110 پلیس استان در سال 92، تصریح کرد: این میزان تماس نسبت به سال 91، 10 درصد افزایش داشته است.
 

جمشاد با بیان اینکه از مجموع تماس‌های صورت گرفته، 222 هزار و 896 تماس فوری و 193 مورد تماس بررسی اطلاعاتی که منجر به حضور مأموران و ارائه خدمات پلیسی شده است.، تاکید کرد: از تماس‌های گرفته‌شده 78 هزار و هفت مورد تماس مشاوره پلیسی بوده است.
 

مراجعه حضوری 127 هزار گیلانی در سال 92 به واحدهای پلیس گیلان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه پلیس 110 یک مرکز فوریتی بوده و تماس بی‌مورد موجب کاهش خدمات‌رسانی پلیس به مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم، برای ارتقای خدمات‌دهی این مرکز و رسیدگی سریع‌تر به خواسته‌های مردم، تنها در مواقع ضروری و فوریتی که نیاز به پلیس است با 110 تماس برقرار کنند.
 

وی ارتباط پلیس با مردم در قالب مرکز فوریت‌های پلیسی 110 را ارتباطی متقابل و دوجانبه دانست و بیان کرد: افزایش تماس‌های مردمی با این مرکز نشان از اعتماد مردم به پلیس بوده و ما برای ایجاد امنیتی پایدار و مناسب در جامعه که حق یکایک مردم است، تلاش می‌کنیم.
 

این مسئول انتظامی گیلان، اظهار کرد: همچنین مردم در طول سال 92، 127 هزار و 998 مورد مراجعه به واحدهای پلیسی سراسر گیلان داشته‌اند.
 

کشف هزاران آدامس خارجی قاچاق در رشت
جمشاد در ادامه از کشف 181 هزار و 440 عدد آدامس خارجی قاچاق در رشت خبر داد و گفت: کارآگاهان آگاهی در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه تعدادی از بازاریان، اقدام به ورود مواد خوراکی قاچاق با استفاده از شگردهای مختلف می‌کنند، بررسی این موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.
 

وی تاکید کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی از این موضوع اطمینان حاصل نموده و از یک واحد صنفی 181 هزار و 440 عدد آدامس خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک و مجوز گمرکی بوده، کشف و مالک آن را نیز شناسایی و دستگیر کردند.
 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان، اذعان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 359391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha