جشنواره غذاهای محلی با سبک زندگی اسلامی در همدان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان، از برگزاری جشنواره غذاهای محلی همدان با سبک زندگی اسلامی در هفته زن خبرداد.

شهلا شیخ علیان، مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان به خبرنگارشبستان گفت: جشنواره غذاهای محلی همدان با شرکت 30 نفر از بانوان بسیجی در هفته زن برگزار می شود.
 

وی در خصوص نحوه برگزاری این مراسم، افزود: بانوان 3 غذای بومی از جمله قرمه سبزی، آش و کشک بادمجان در جشنواره پخت و عرضه می کنند.
 

وی تصریح کرد: زندگانی حضرت زهرا(س) بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی است و ضامن دوام،قوام و مصون ماندن نظام خانواده می شود.
 

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: باید جامعه اسلامی را به سمت و سوی غذاهای طیب و قرآنی پیش برد تا بتوانیم در راه این بانوی بزرگ گامی برداریم.
 

شیخ علیان خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز میلاد این بانوی بزرگوار، در واقع تلاشی در جهت افزایش آگاهی‏های جامعه نسبت به نقشهای چندگانه، موثر و پویای زنان درخانواده و جامعه و در راستای تکریم مقام زن و مادر است.
 

وی گفت: میلاد حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی برای رفع شبهات دینی است و ما باید تمام توان و ظرفیت خود را در این راستا به کار بگیریم.
 

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه تولیدات خانگی در هفته زن خبرداد و افزود: 10 غرفه توسط بانوان بسیجی اعم از قارچ، فرش بافی، تابلوفرش، ترشی، مربا، سفالگری و عفاف و حجاب برپا می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 359794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha