اجرای 95 ویژه برنامه هفته زن در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام، از برگزاری 95 ویژه برنامه فرهنگی همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در این استان خبر داد.

فیروزه مهرپرور، مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام، صیح امروز(30 فروردین) با بیان این مطلب، به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: همزمان با این برنامه ها، بیش از 10 جشن بزرگ کوثر در نقاط مختلف این استان با حضور زنان و بانوان بسیجی برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه جشن میلاد کوثر با حضور گسترده بانوان در ایلام نیز برگزار می شود، ابراز کرد: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه این جشن در روز یکشنبه مورخ 31 شهریور ماه ساعت 15 عصر در محل سالن شهید غیوری زاده سپاه ناحیه ایلام فراهم شده است.


مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام، با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن ها، ترویج و اشاعه فرهنگ و سیره ناب زندگی فاطمه زهرا(س) در جامعه است، یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان سرور زنان جهان بهترین الگو برای زنان و بانوان جامعه است.


مهرپرور، با اشاره به اینکه روز شمار هفته زن هم که از تاریخ 30 فروردین لغایت پنجم اردیبهشت است، افزود: دستورالعمل جشن میلاد کوثر که جزء برنامه های سال 93 است که به کلیه نواحی ابلاغ شده و زمینه برگزاری جشن های بزرگ در شهرستان های مختلف استان فراهم شده است.


وی، در پایان بر حضور زنان و بانوان ایلامی در این جشن ها تاکید و خاطرنشان کرد: از همه بانوان و زنان ایلامی برای حضور و مشارکت گسترده در این جشن دعوت می شود.


پایان پیام/

 


 

کد خبر 359798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha