سلسله جلسات فاطمه شناسی در کانون های مساجد اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، از برگزاری سلسله جلسات فاطمه شناسی همزمان با ایام ولادت ام ابیها(س) در کانون های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: حضرت زهرا(س) یک الگوی عینی برای زنان در جامعه در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، دینی و اخلاقی هستند.

 

وی ادامه داد: همه ما باید ضمن بهره گیری از سیره و روش زندگانی حضرت زهرا(س)، تلاش مجدانه ای برای انتقال و تبیین آداب و رسوم زندگانی و ترویج رفتاری این بانوی بزرگوار به نسل جوان داشته باشیم و در این راستا سلسله جلسات فاطمه شناسی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از فردا و همزمان با روز ولادت زهرای مرضیه(س) آغاز می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، افزود: بانوان باید به طور دائم و مستمر رفتار و منش حضرت زهرا(س) را در تمام مراحل زندگی خود پیاده کنند و این الگوبرداری به طور مقطعی نباشد.

 

حجت الاسلام معتمدی افزود: برگزاری مراسم جشن و سخنرانی در کانون های مساجد استان، اجرای طرح تلاوت نور در سه هزار مسجد استان و اهدای ثواب آن به روح پرفتوح حضرت زهرا(س)، برگزاری نشست های سبک زندگی فاطمی با حضور واحد خواهران کانون های مساجد استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تجلیل از اسامی بانوان فعال در کانون های مساجد مسمی به نام و القاب حضرت زهرا(س) از ویژه برنامه های ایام ولادت کانون های مساجد استان است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 359837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha