اجرای 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در پایگاههای مقاومت بسیج زنجان

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه زنجان از اجری 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در پایگاه های مقاومت بسیج زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان امروز (30 فروردین) در جمع خبرنگاران به برنامه های هفته زن در ناحیه زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا مراسم جشن کوثر فردا در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.
 

به گفته وی جشن کوثر در تمامی پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه زنجان با هدف گسترش سیره فاطمی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زن مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان پس از پیروزی انقلاب، الگو سازی کارآمد و موثر از دستاوردهای انقلاب و تاکید بر جایگاه زنان در جمهوری اسلامی برگزار می شود.
 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این مراسم از مادران نمونه تجلیل خواهد شد یادآور شد: این مراسم در راستای بهره گیری از توان و ظرفیت فرهیختگان زن، هدایت افکار عمومی در جهت آرمان های انقلاب، تحکیم مبانی زن، تبیین سیمای حماسی حضرت زهرا و ترویج فرهنگ ولایت پذیری اجرا می شود.
 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه به تبیین شخصیت حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: آن حضرت در مقابله با فتنه های دشمنان اسلام با تشریح خطبه فدک و به منظور دفاع از ولایت از حضرت علی (ع) دفاع کرد.
 

این مقام مسئول برپائی ایستگاه سلامت، نمایشگاه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف، اجرای مولودی خوانی، تجلیل از خواهران محجبه و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
 

وی در پایان شهید مالکوم لطیف شباز شهید جهان اسلام، فوزیه شیردل شهید جامعه زنان و مصطفی جنگی زهی شهید اهل سنت را به عنوان شهدای شاخص سال جاری عنوان کرد و افزود: همه ما باید در جهت توسعه و تریج فرهنگ شهادت تلاش کنیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 359904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha