پیروزی انقلاب اسلامی بستر کمال زن را فراهم کرد

خبرگزاری شبستان:استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی روز زن را تبریک گفت و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن و احیاگر ارزش‌ های اسلامی بستر کمال زن را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز (30 فروردین) با صدور پیامی، سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
متن پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«کانت مریم سیده نساء زمانها اما ابنتى فاطمه فهى سیده نساء العالمین من الاولین و الاخرین:»
«مریم بانوى زنان عصر خود بود، اما دخترم فاطمه بانوی همة زنان جهان از اولین و آخرین است.» پیامبر اکرم (ص)

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ابتدای این پیام آورده است: 20 جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند برومند زهرای اطهر(س)، حضرت امام خمینی (ره) را به تمام جامعه بانوان بالاخص بانوان ولایت مدار و عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد تهنیت و تبریک عرض می کنم.

خادمی افزود: ولادت مادر یازده خورشید، تجلی لطافت خدا و عطوفت زنانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سرزمین زنده به گور کردن دختران، در روزگار جاهلیت، ریشه جهل و عداوت را خشکاند و دریچه های هدایت زنان عالم را یکی پس از دیگری گشود و سرآغاز تداوم سلسله خوبی های رسالت سید رسل (ص) شد.

این مسئول در ادامه، اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن و احیاگر ارزش‌های اسلامی بستر کمال زن را فراهم کرد و موجب شد تا بانوان ایران اسلامی با الهام از آموزه‌ های فاطمی از یک بعد به عنوان محور تربیتی و مدیر فرهنگی خانواده مطرح شده و از بعد دیگر حضور فعال و سرزنده‌ ای در عرصه‌ های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

خادمی در این پیام اذعان داشت:اینک شاهد آن هستیم که زنان مسلمان بر خود می بالند که در مسیری که کوثر عالم، مصباح آن بود حرکت می کنند و با تاسی از سیره حضرت فاطمه(س) در مسیر تعالی گام بر می دارند و مایه افتخار و موجبات گسترش شمیم ناب سیره فاطمی در میان یکایک زنان عالم می شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامی داشت سالی که با تدبیر هوشمندانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " مزین گردیده است، روز زن را به تمامی زنان بویژه شیر زنان و دختران استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه احدیت درظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت ‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می ‌نمایم.

پایان پیام/

 

کد خبر 359914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha