سبک زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س) الگوی زنان عالم است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد زندگى فاطمه زهرا(س) را برگى منحصر به فرد در میان برگ‏ هاى تاریخ دانست و افزود: سبک زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س) الگویی برای زنان عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (30 بهمن) در همایش گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، امام خمینی(ره)و روز گرامی داشت مقام زن، گفت:عفاف و حجاب، شیوه فرزند پروری و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگویی برای قرار گرفتن در مسیر سعادت است.

زارع پور افزود:حضرت فاطمه زهرا (س) امام حسین (ع) را تربیت کرد که مکتبی را به جهانیان هدیه و امام حسن(ع) که نرمش قهرمانانه را در مقابل دشمنان بنیان گذاشت.

وی بیان داشت:کار و تلاش کوثر پیامبر اکرم (ص) و کمک به امور خانواده از شاخص های برتر سرور زنان هر دو عالم است.

این مسئول آموزشی زندگى فاطمه زهرا(س) را برگى منحصر به فرد در میان برگ‏ هاى تاریخ دانست و افزود: سبک زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س)الگویی برای زنان عالم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:اگر زنان بخواهند در مسیر حق قدم بردارند، بهترین الگو حضرت فاطمه زهرا (س) است.

گفتنی است در این آیین، از 12 زن فرهنگی همسر شهید و 25 نفر از بانوان شاغل در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 360012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha