پایان ساخت ضریح امامزاده حسین(ع) ساوه

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه از پایان ساخت ضریح امامزاده حسین (ع) ساوه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به پایان ساخت ضریح مطهر امامزاده حسین(ع) این شهرستان گفت: ساخت این ضریح مطهر توسط هنرمندان اصفهانی انجام و پس از تکمیل به ساوه انتقال یافت.


وی بیان کرد: این ضریح مطهر با صرف 500 میلیون ریال از محل کمک های خیران، نذورات و اعتبارهای اوقاف و امور خیریه ساوه ساخته شد.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با بیان اینکه نشان دادن ارادت به خاندان نبوت و تکریم امامزاده ها یک وظیفه عمومی و همگانی است، ادامه داد: همواره شاهد نشان دادن عشق و ارادت مردم نسبت به امامزادگان بوده اند.

 

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه امامزاده ها و بقاع متبرکه ستارگان درخشان و مکان های نورانی بر روی زمین هستند، ادامه داد: مهمترین برکات اماکن متبرکه تأثیر عمیق آنها بر روی فرهنگ و زندگی مردم است چون این اماکن، فضای جامعه را به سمت معنویت سوق می دهند.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه حرکت در مسیر اهل بیت را ضروری دانست و بیان کرد: گام نهادن در این مسیر سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.


پایان پیام/

کد خبر 360228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha