اوج عرفان را باید در حضرت امام خمینی(ره) جستجو کرد

خبرگزاری شبستان: معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اوج عرفان را باید در امام خمینی(ره) جستجو کرد، گفت: امام مصداقی عملی به دین بودند و باید بر روی ابعاد شخصیت بسیار وسیع ایشان کار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسینی امروز (31 فرودین) در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات اظهار داشت: بزرگترین نقش حضرت زهرا(س) در هدایت جامعه است و این فراتر از نقش معمولی یک زن است.


وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) عنصر تاثیرگذار در جامعه بشری است، افزود: در بسیاری از بخش‌ها این بزرگان دینی مظلوم واقع می‌شوند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید دقت شود در مناسبت‌های دینی به سادگی از کنار آنها نگذریم تا تاثیر خود را در جامعه بگذارند.


حسینی با اشاره به سالروز ولادت امام خمینی(ره) بیان داشت: در قرون اخیر نمی‌توان برای این شخصیت بزرگ مصداقی به عنوان مصلح پیدا کرد.


وی با بیان اینکه اوج عرفان را باید در حضرت امام خمینی(ره) جستجو کرد، یادآورشد: امام مصداقی عملی به دین بودند و باید بر روی ابعاد شخصیت بسیار وسیع ایشان کار شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه هر عنصری که در جامعه نقش ایفا می‌کند بر پیکره جامعه تاثیرگذار است، تصریح کرد: با گفتمان خالی کاری صورت نمی‌گیرد بلکه برای تاثیرگذاری در جامعه باید با تلاش و کوشش بسیار شرایط اولیه را در خود کسب کنیم.


حسینی رسالت فرماندهان و مسئولان را در تحقق شعار سال بسیار سنگین عنوان کرد و افزود: باید نگاه‌ها و رویکردها را در تغییر داد و فرهنگ مصرف‌گرایی مفتخر به کالای خارجی را تعدیل کرد و بیشتر به تولید و کالای داخلی توجه شود.


وی ادامه داد: همه ملت و جامعه باید برای تحقق شعار سال اقدام کنند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت باید در مرحله نخست هدفمندی یارانه‌ها بخشی از گره‌ها را باز می‌کرد تا بستر مرحله دوم اجرا می‌شد، گفت: متاسفانه دولت در این بخش خوب عمل نکرد و در حال حاضر نقش دولت نقش پزشک متخصصی است که بدون مدیریت و عقلانیت او این امر به درستی موفق نمی‌شود.


حسینی با بیان اینکه فرماندهان پایگاه بسیج ادارات باید خود را برای ایفای نقش مجهز کنند، تاکید کرد: نیاز است با صحه صدر برای تلطیف فضای ادارات گام بردارند.


وی بیان داشت: تاکنون برای هر ثانیه تنفس نظام اسلامی ملت خون‌ و سرمایه‌گذاری زیادی داده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 360239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha