دفاع از حریم ولایت بهترین درس زندگی حضرت فاطمه (س) به جامعه اسلامی

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه درسپاه شهرستان بوشهرگفت: دفاع از حریم ولایت و ولایتمداری بهترین و بزرگترین درس زندگی حضرت فاطمه (س) به جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزای شبستان از بوشهر، حجت الاسلام محمود رمضانی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر، ظهر امروز (31 فروردین)، در آیین میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در نمازخانه سپاه بوشهر گفت: زنان و مردان زندگی حضرت فاطمه(س) را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهند در زندگی اجتماعی متضرر نخواهند شد و  دفاع از حریم ولایت بهترین درس زندگی آن حضرت به جامعه بشری است.

 

وی افزود: زنان بری حضور سیاسی و اجتماعی خود درجامعه باید از فاطمه(س) درس بگیرند و این را به آیندگان منتقل کنند.

 

حجت الاسلام رضایی حضرت فاطمه زهرا(س) را سرمایه بی‌انتهای جهان اسلام دانست و یادآور شد: عزت و شرف امروزی انقلاب اسلامی مدیون آن بانوی عصمت وطهارت و یک انسان و الگوی کامل برای جامعه اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) با تمام وجود از ولایت دفاع و در این مسیر جان خود را تقدیم اسلام کرد، افزود: دفاع از حریم ولایت و ولایتمداری بهترین و بزرگترین حضرت فاطمه زهرا(س) به مسلمانان است.

 

وی خاطر نشان ساخت: مادران و بانوان مسلمان سعی کنند با مطالعه در سیره زندگی با برکت حضرت زهرا(س)، مسیر زندگی و راه خود را بر اساس رفتار، منش و تدبیر آن حضرت قرار دهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 360437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha