حمایت از توسعه آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین در گیلان

خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان، اعلام کرد: از توسعه آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین زیرنظر بهزیستی که با کمک‌های مردمی انجام می‌پذیرد حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان صبح امروز(31فروردین) با حضور در مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان شالیزار در رشت در فضای صمیمی با اهدای گل میلاد دخت مکرم نبی اسلام و روز زن را به مادران حاضر در این مرکز تبریک و تهنیت گفت.


وی همچنین فرارسیدن روز مادر را به پرستاران و کارکنان زن مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان شالیزار تبریک گفت و از خدمات آنان به سالمندان قدردانی کرد.
 

به گزارش روابط عمومی گیلان، استاندار گیلان در سخنان کوتاهی با بیان اینکه خدمت به سالمندان ذخیره آخرت و تجدید روحیه برای مسئولان به منظور انجام حرکت جهادی است گفت: شاد کردن دل مردم و ارج نهادن به بزرگان خانواده باید سرلوحه همه ما باشد.


دکتر نجفی با بیان اینکه جزء وظایف خود می‎دانیم که در خدمت مراکز نگهداری از سالمندان و مددجویان بهزیستی باشیم گفت: از توسعه آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین زیرنظر بهزیستی که با کمک‌های مردمی انجام می‌پذیرد حمایت می‌کنیم.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 360456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha