عزت زنان ما در گرو تأسی از زندگی فاطمه(س) است

خبرگزاری شبستان: فرماندار علی آباد کتول گفت: در هفته زن با تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) می توانیم شاهد برطرف ساختن بسیاری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی باشیم.

احمد تجری، فرماندار علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک ولادت با سعادت مادر سادات به تمام زنان مسلمان، اظهار داشت: عزت و سربلندی زنان ما در گرو تاسی از زندگانی فاطمه زهرا(س) است.


وی افزود: زنان ما باید درس های زندگانی حضرت فاطمه(س) را در همه ارکان زندگی خود بکار بگیرند تا جامعه را به سمت سعادت و خوشبختی هدایت و رهنمون سازند.


تجری در ادامه اذعان کرد: عصمت و نجابت حضرت فاطمه(س) موجب محبوبیت و ماندگاری ایشان در طول تاریخ شده است و این درسی بزرگ برای زنان جامعه ما و دختران امروز و مادران فردای جامعه است که لازم است بیشتر به آن نظر کنیم.


وی با بیان اینکه سراسر ایام هفته زن را می بایست به درس آموزی از زندگانی حضرت فاطمه (س) بپردازیم، تاکید کرد: درهفته زن با تبیین سیره حضرت زهرا(س) و درس آموزی از زندگانی با برکتش، می توانیم شاهد حل بسیاری ازآسیب های اجتماعی و اخلاقی باشیم.


فرماندار علی آباد کتول در ادامه تصریح کرد: به منظور تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) و بازشناسی جایگاه رفیع این بانوی بزرگ جهان اسلام، باید برنامه های مان رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) که زندگانی و رفتارش سرمشق زنان عالم است، بانوی بزرگواری بود که عالی ترین نمونه همسرداری، تربیت فرزندان، اخلاص و ایمان را به نمایش گذاشت.

 

تجری با توصیه بر درس آموزی از زندگانی بی بی دو عالم، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در طول زندگی کوتاه خود توانست به عنوان انسانی برتر و سرور زنان عالم به جهانیان شناسانده شود و آنچه که ایشان را به این مرحله رساند، تقوا و بندگی خالصانه اش به درگاه خداوند باری تعالی بود.


وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی، تاکید کرد: در این سال که سال اقتصاد و فرهنگ است، لازم است بانوان ایرانی در زمینه فرهنگ دینی اسلامی و انقلابی، پیشتاز باشند و در تأسی گرفتن از زندگانی بی بی فاطمه، همت خود را افزون سازند.

 

فرماندار علی آباد کتول خاطرنشان کرد: زنان جامعه ما برای رسیدن به سعادت و قله های رفیع عزت و سربلندی، اسوه حسنه ای دارند بنام حضرت فاطمه(س) که با الگو گرفتن از زندگانی سراسر اندرزش، می توانند در همه عرصه ها، کشور و نظام ما را سربلند سازند.


پایان پیام/

کد خبر 360500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha