برگزاری یادواره 209 شهید فرهنگی در همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، از برگزاری یادواره 209 شهید فرهنگی همزمان با هفته معلم در همدان خبرداد.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره 209 شهید فرهنگی همزمان با هفته معلم در همدان برگزار می شود.
 

وی افزود: سال گذشته یادواره شهدای فرهنگی استان همدان با محوریت شهید طالبیان بود اما این در حالیست که امسال 209 شهید فرهنگی محوریت یادواره قرار گرفتند.
 

وی تصریح کرد: با معرفی شایسته شهدا به مردم و به ویژه نسل جوان، جامعه در مقابل بسیاری از گزندها و آسیب های اجتماعی بیمه می شود.
 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به ضرورت آگاهی دادن به جوانان از جنگ تحمیلی و زندگی شهدا، گفت: معرفی تاریخ جنگ و زندگی شهیدان انقلاب اسلامی باید برای جوانان  نسل جدید بازگو شود.

 

فولادوند با بیان اینکه خلوص نیت، فداکاری، همدلی، عبادت و مناجات های شبانه از ویژگی های شهدا می باشد، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک زندگی زیبا مملو از درس ها و تجربیات گرانبهاست که می تواند الگوی خوبی برای زندگی همه باشد.
 

وی با بیان اینکه سرمایه های کشور ما همین شهدا هستند، گفت: دشمنان اسلام از شهدا ترس دارند و اینکه دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند به خاطر این موضوع است.
 

وی افزود: شهدای ما به اذن ولایت فقیه در مسیر خدا قدم گذاشتند و پیام بزرگ آنان حرکت در مسیر ولایت است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 360524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha