نشست کمیته تخصصی مسجدسازی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست کمیته تخصصی مسجدسازی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر اعضاء ستاد مربوطه در استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهرامروز (1 اردیبهشت) در نشست کمیته تخصصی مسجدسازی، گفت: اهمیت نماز و تأثیر آن در سعادت و شقاوت یک جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و دین مبین اسلام تأکید ویژه ای به نماز دارد.

محمدی با تشکر از اقدامات قبلی این ستاد و توجه به امر مسجدسازی و نیاز استان به مسجد از همه ادارات استان خواست تا در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

محمدی تصریح کرد: ضرورت دارد همه اعضاء ستاد در روند کار تسریع کنند و رسانه ها نیز در فضاسازی برای توسعه مسجد اقدامات موثری انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به اهمیت نماز و توجه به مسجد و مسجدسازی در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: با توجه به گفته ائمه اطهار هرکس مسجدی بسازد، خداوند برای او در بهشت خانه ای می سازد.

سیدغلامرضا متقی بیان داشت: باید توجه داشت که یکی از نیازهای جامعه اسلامی ایجاد پایگاه هایی مذهبی یعنی مساجد است مردم بتوانند هم با خدای خود و هم با یکدیگر در ارتباط باشند.

وی تصریح کرد: مسجدسازی یک وظیفه مشترک است و همه باید در این امر مشارکت داشته باشند تا بتوان بر کمبودها در این زمینه غلبه کرد.

متقی اظهار داشت: ساختن مسجد یک عمل خیر و نیکو است که امید است برگزاری نشست های تخصصی مسجدسازی در استان موجبات توسعه این امر خیر را در استان فراهم کند.

این مسئول اظهار داشت: امیدواریم که فرهنگ انفاق و نیکوکاری و امورات خیر در ابعاد مختلف که ساخت و ساز مسجد یکی از این امور خیر است، در استان ترویج و نهادینه شود تا در آینده نزدیک هیچ روستا و محله شهری در استان نباشد که فاقد مسجد باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه وب یوراحمد از تمامی مردم و خیرین نیکوکار خواست تا با کمک های هرچند ناچیز خود در امر مسجد سازی در استان مشارکت کنند.
گفتنی است در نشست کمیته تخصصی مسجدسازی با بررسی مصوبات نشست قبلی، نمایندگان دستگاه های مختلف استان به طرح دیدگاه های خود و بررسی مشکلات و راهکارها پرداخته و مصوباتی به تصویب رسید.


پایان پیام/

کد خبر 360665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha