مسجد سازی ریشه در اعتقادات دینی دارد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مسجدسازی ریشه در اعتقادات دینی دارد، افزود: اولويت ساخت و ساز مسجد با روستاهايي است که در امر ساخت مساجد مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست صميمي مديرکل کميته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 8 مهر) با مسجدسازان خيريه الزهرا (س) اصفهان و فرماندار شهرستان کهگيلويه برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در اين نشست گفت: خيريه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان با نيت تقويت باورهاي ديني در مناطق محروم شهرستان کهگيلويه خصوصا در بخش هاي ديشموک و چاروسا اقدام به ساخت و ساز سه مسجد در روستاهاي سرغل و آجم از بخش ديشموک و روستاي آبله از بخش چاروسا کرده است.

سیدغلامرضا تقوی با بیان این که اولويت ساخت مساجد در روستاهاي داراي جمعيت بالا و فاقد مسجد است، افزود: همکاري و تعامل دستگاه هاي اداري و مشارکت اهالي روستا در امر ساخت ساز مساجد نيز مي بايست انجام پذيرد.

وی با بيان اين که مسجدسازي يک امر اساسي و محوري است که ريشه در اعتقادات و باورهاي ديني دارد، اظهار داشت: اولويت ساخت و ساز با روستاهايي است که در امر ساخت مساجد مشارکت داشته باشند.

کرامت کريمي، فرماندار شهرستان کهگيلويه هم در این نشست ضمن تشکر از مسئولين خيريه مسجدسازان الزهرا (س) اصفهان، گفت: موارد درخواستي و جايي که مورد نياز از طريق همکاري ساير ادارات هست، بررسي و در حد توان و صادقانه همکاري هاي لازم صورت می گیرد.

امراله فروزنده، مدير کميته امداد شهرستان کهگيلويه هم ضمن تشکر از فرماندار و اعضاي خيريه مسجدسازان الزهرا (س) آمادگي اين نهاد در خصوص هر نوع همکاري جهت تسريع در ساخت مساجد را اعلام کرد.

پایان پیام/

کد خبر 406362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha