صدا وسیما نهادی اثر گذار در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی، در ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی نهادی اثرگذار می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، بهروز صادقی، مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری، امروز(2اردیبهشت) در این دیدار گفت: سازمان صدا وسیما با معرفی کتاب، معرفی خدمات کتابخانه های عمومی و تبلیغ و اطلاع رسانی از فعالیت های کتابخانه ای، در توسعه فرهنگ مطالعه مفید و موثر خواهد بود.

 

وی با اشاره به فضای مجازی و تنوع زیاد در این مقوله عنوان کرد: ارائه سیر مطالعاتی و معرفی کتاب مناسب به جامعه هدف می تواند به ایجاد مطالعه ای هدفمند و مفید برای افراد موثر باشد.

 

صادقی افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان در راستای تحقق این امر و توسعه مطالعه مفید، اقدامات متنوعی انجام داده و تبلیغ و اطلاع رسانی از اقدامات انجام گرفته قطعا گام موثری در جهت نهادینه شدن فرهنگ مطالعه خواهد بود.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر ازهمکاری مطلوب سازمان صدا و سیمای مرکز استان در پوشش خبری برنامه های اداره کل، معرفی کتاب و خدمات کتابخانه های عمومی، همکاری مستمر آن سازمان را با اداره کل کتابخانه های عمومی استان خواستار شد.

 

حجت الله رحیم زاده مدیرکل سازمان صدا وسیمای چهارمحال وبختیاری نیز در این گفتگو فعالیت های اداره کل و کتابخانه های عمومی را در توسعه فرهنگ کتابخوانی قابل تقدیر برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در سال جدبد با همکاری دودستگاه برنامه های تولیدی و محتوای متناسب با اقشار مختلف تهیه و پخش شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 360914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha