شرکت دو هزار نفر در مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

خبرگزاری شسبتان: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، از شرکت دو هزار دانشجو و استاد در مسابقات قرآنی این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام عبدالحمید واعظی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از برگزاری آزمون کتبی مسابقات قرآنی دانشجویان و اساتید این دانشگاه خبر داد و عنوان کرد: آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حال برگزاری است.


وی افزود: تعداد دو هزار نفر شامل هزار و 800 نفر در بخش دانشجویی و 200 نفر در بخش اساتید در این دوره از مسابقات شرکت کردند.


حجت الاسلام واعظی افزود: این مسابقات در تعداد 11 رشته در بخش دانشجویی و 4 رشته در بخش اساتید در پنج حوزه امتحانی برادر و خواهر برگزار می شود.


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، خاطرنشان کرد: نفرات اول تا نهم هر رشته به مرحله آزمون شفاهی راه پیدا می کنند که در این مرحله نیز نفرات اول تا ششم به مسابقات کشوری معرفی می شوند.


وی از افزایش شرکت کنندگان در مسابقات امسال خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته حدود هزار و 200 نفر در این مسابقات شرکت کردند که امسال به دو هزار نفر افزایش پیدا کرد.


حجت الاسلام واعظی عنوان کرد: مسابقات قرآنی دیگری نیز با همکاری نهادهای مختلف در این دانشگاه برگزار می شود.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 360991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha