ضرورت پرهیز از برنامه‌های کلیشه‌ای وتکراری در برنامه ها

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان خواستار بالا بردن کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت و پرهیز از برنامه‌های کلیشه‌ای و تکراری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا حدادیان در بازدید از سه کانون روستایی فرهنگی هنری مساجد شهرستان آرادان با اعلام این مطلب گفت: شعار سال 93 «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» عرصه فرهنگ را بسیار حساس و تأثیرگذار کرده و باید از همه ظرفیت‌های به وجود آمده در سال 92 استفاده کنیم تا ایجاد بستر و زمینه همکاری با همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی فراهم شود.


وی تقارن ایام ماه‌های شعبان و رمضان و نیز دهه کرامت در فصل تابستان را فرصت بسیار مغتنمی برشمرد و تصریح کرد: برای بهره‌مندی از فیوضات این مناسبت‌ها برنامه‌ریزی‌های خاصی انجام داده‌ایم و مدیران کانون برای جذب و حضور نوجوانان و جوانان به مساجد تلاش ویژه‌ای داشته باشند.


حجت الاسلام حدادیان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف طرح اوقات فراغت تربیت نیرو از دل مسجد است تا در زمان فراغت نیز جوانان از مسجد دور نشوند.


وی از کانون های موعود،آل یاسین وعاشوراییان در روستاهای حسین آباد کردها،رستم آباد و کند قلی خان بازدید نمود واز نزدیک با مدیران این کانون ها به بحث وتبادل نظر پرداخت.


پایان پیام/
 

کد خبر 361353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha