حادثه صحرای طبس تفسیر روایت "یدالله فوق ایدیهم" است

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی به مناسبت 5 اردیبهشت؛ سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تاکید کرد: این حادثه بزرگ تفسیر روایت "یدالله فوق ایدیهم" است.

به گزارشخبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار به مناسبت 5 اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس پیامی صادر کرد. متن پیام استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر است؛


انقلاب اسلامى ایران از ابتداى شکل‏گیرى تاکنون، همواره با تهدیدات بسیار جدى نظام سلطه جهانى روبرو بوده و با اتکا به ایمان الهى و پشتوانه عظیم مردمى توانسته است ضمن کنار زدن این موانع، در مسیر تکامل و تحقق اهداف متعالى خویش گام بردارد.


حمله نظامى آمریکا به ایران در طبس، در پنجم اردیبهشت ماه 59 به بهانه آزادى جاسوسان و با دف براندازى نظام اسلامى یکى از نقشه های شوم دشمن بود که با امدادهاى غیبى الهى با شکست روبه‏رو شد؛ حادثه‏اى که همواره تجربه تلخى براى آمریکایی ها و چراغى فروزان براى مردم ایران در اعتقاد به حقانیت نظام اسلامى و ایستادگى در مقابل توطئه‏هاى دشمنان بوده است.


وقوع حادثه طبس و معجزات و امدادهای الهی که در آن شکل گرفت راوی حکایتی است که مشابه آن در ادوار مختلف و در عرصه‌های پیکار حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس بارها و بارها رخ داده و مرور آن تفسیرگر روایت "یدالله فوق ایدیهم" است.


اهمیت واقعه صحرای طبس، در این بود که چهره دشمن واقعی انقلاب را بیش از هر زمانی نمایان‏تر و الهی بودن و حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رسانید و به همه ثابت شد که وقتی نظامی مردمی و اسلامی مورد عنایات باری تعالی باشد، حتی عوامل غیبی مانند ریگ‏ها و گرد و غبار بیابان هم می‏توانند مجهزترین ماشین های جنگی را در هم بکوبند و متلاشی سازند.


ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه و یاد و خاطره شهید والامقام این واقعه بزرگ سردار شهید محمدمنتظر قائم و نیز یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب، امیدوارم کاروان پرخروش انقلاب اسلامی همچنان با حضور توفنده ملت سرافراز و با ادامه راه شهدای عزیز، تحت منویات رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه ا...) و با اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید به حرکت متعالی و امیدبخش خود ادامه ‏دهد.(ان شاء الله)


پایان پیام/
 

کد خبر 361566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha