حضور با اقتدار مسئولان در مجامع بین المللی ثمره خون شهیدان است

خبرگزاری شبستان: فرمانده تیپ 377 شهید حبرانی با بیان اینکه حضور با اقتدار مسئولان در مجامع بین المللی ثمره خون شهیدان است، گفت: شهدا و جانبازان مایه افتخار ملت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیرسرتیپ دوم مسعود تمیزی، فرمانده تیپ 377 شهید حبرانی در دیدار با خانواده های شهید محمد محسنی وعلی اصغر صالح نیا جانباز 70 درصد اظهار داشت: پویایی و افتخار جامعه ما به خاطر خون شهیدان است و مسئولان کشور به واسطه رشادت‌های آنان در مجامع جهانی پای میز مذاکره می‌نشینند.

وی با بیان اینکه تکریم جانبازان و خانواده شهدا وظیفه همه ماست، افزود: شهیدان با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و حضور با اقتدار مسئولین در مجامع جهانی به خاطر جانفشانی های آنان است.


فرمانده تیپ 377 شهید حبرانی با بیان اینکه حضور با اقتدار مسئولین در مجامع بین المللی ثمره خون شهیدان است، گفت: شهدا و جانبازان مایه افتخار ملت هستند.

 

وی با تشریح جایگاه ارزشمند شهدا و جانبازان، تصریح کرد: این بزرگان با ایثار و فداکاری و با اهدای سلامتی خود اقتدار ایران را رقم زدند و افتخار این کشور به خاطر جانفشانی‌های آنان است.

 

به گزارش روابط عمومی تیپ 377 شهید سرلشکر پرویز حبرانی؛ فرمانده تیپ 377 شهید سرلشکر پرویز حبرانی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان با ایستادگی و مقاومت خود حافظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس هستند و یقینا همسران شهدا ادامه دهنده راه حضرت زهرا(علیها السلام) در مسیر دفاع از ولایت و آرمانهای شهیدان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه صبر و بردباری خانواده‌های شهدا برای همه ما الگوی مناسبی است، افزود: همسران شهدا در شهادت عزیزانشان شریکند و اگر اجر بیشتری از شهیدان نصیبشان نشود، پاداش کمتری به آنها نمی‌دهند.


پایان پیام/
 

کد خبر 361589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha