70 تشکل خیرین سلامت در اصفهان فعالیت می کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با تاکید بر ضرورت حمایت خیرین، از فعالیت ‌70 تشکل خیرین سلامت در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان،‌ غلامرضا اصغری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، امروز "4 اردیبهشت" در نشست خبری با عنوان"‌رسانه ها،‌مروجان خودمراقبتی" گفت: هفته سلامت در تمام دنیا از اهمیت بسزائی برخوردار است‌ و شعارهایی که به مناسبت این هفته در نظر گرفته می شود،‌ کلیت جامعه را هدف قرار می دهد.

 

وی ادامه داد: امروز ما نیازمند حمایت از عرصه بهداشت و درمان در همه مناطق هستیم و در این راستا حمایت مالی بسیار مهم است.

 

اصغری، افزود: در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شور و نشاط علمی برقرار است و سلیقه های مختلف سیاسی با تعامل و همکاری با یکدیگر برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی در دانشگاه ها افزود:‌ همچنین در این دانشگاه نشریات دانشجویی با دیدگاه های مختلف منتشر می شود.

 

اصغری، افزود:‌ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میزبان چهره های مختلف علمی وسیاسی بوده ایم به گونه ای که عصر امروز نیز میزبان محمدرضا عارف،‌ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهیم بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ‌با همت و تلاش سعی می کنیم که فضای دانشگاهی منجر به پیشرفت و رشد کشور شود.

 

وی افزود:‌ 70 تشکل خیرین سلامت در اصفهان داریم که سال گذشته بالغ بر 10 میلیارد کمک کرده اند.

 

در ادامه جهان بین حسن خانی،‌ مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:‌ در هفته سلامت برنامه ها و نشست های مختلفی برگزار می کنیم.

 

وی افزود: نشست با مدیر کل آموزش و پرورش استان در راستای ترویج فعالیت های آموزش در حوزه سلامت مدارس از مهم ترین این نشست هاست.

 

حسن خانی گفت:‌ به منظور گرامی داشت هفته سلامت،‌ بروشور و تراکت های تبلیغاتی در محل اقامه نماز جمعه توزیع کرده ایم.

 

وی از برگزاری همایش "حامیان خودمراقبتی" در 7 اردیبهشت خبر داد و افزود: خودمراقبتی مقوله ای مهم است که همه باید به آن توجه داشته باشند و لازم است سطح آگاهی جامعه را در این زمینه افزایش دهیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 361669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha