خلق و خوی جنایتکارانه آمریکا به راحتی از بین نمی رود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس با تاکید بر اینکه خلق و خوی جنایتکارانه آمریکا به راحتی از بین نمی رود، گفت: ایران همواره بر برقراری صلح در جهان تاکید و برای این مهم تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدعلی عبدالله زاده امروز صبح (5 اردیبهشت) در مراسمی که به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس با حضور رئیس مجلس نهم در حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد، اظهار داشت: صحرای طبس نماد شکست آمریکا با اراده الهی در کشور ایران است.


وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات بزرگترین شهرستان کشور"طبس" افزود: خشکسالی های متوالی در 15 سال اخیر خسارات زیادی را به کشاورزان و دامداران این منطقه وارد کرده است به طوری که بسیاری از دامداران مجبور به فروش دام های خود با نصف قیمت واقعی شده اند.


نماینده چهار شهرستان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدام عملیاتی و سریع در راستای تهیه علوفه مورد نیاز دامداران و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با بحران های ایجاد شده از خشکسالی شد.


وی با بیان اینکه بیشترین ذخایر زغال سنگ خاورمیانه در شهرستان طبس است، خواستار احیا و اختصاص هرچه سریعتر سهم دو درصد عوارض ناشی از فروش زغال سنگ برای ایجاد یک منطقه پتروشیمی شد.
 

عبدالله زاده بر پراکندگی جغرافیایی این منطقه وسیع اشاره کرد و یادآور شد: کار رسیدگی به امور مردم در منطقه بسیار سخت است که امید است هرچه زودتر این حوزه به دو حوزه تقسیم شود.


وی با تاکید بر اینکه سه ماه از سال این شهرستان دارای گرمای 50 درجه است، اظهار داشت: وضعیت تعرفه برق در این منطقه همانند استان گلستان است که باید تجدید نظر شده و براساس مستندات در گروه یک قرار بگیریم تا بتوان در مصرف آب صرفه جویی کنیم.


نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس به مشکل کم آبی استان نیز اشاره کرد و گفت: اگر در این مورد تصمیم گیری نشود این استان با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 361786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha