کاروان پیاده زائران عراقی حرم رضوی بدرقه شدند

خبرگزاری شبستان: مراسم بدرقه کاروان پیاده زائران عراقی حرم مطهر رضوی در محل حرم امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مراسم بدرقه کاروان 53 نفره پیاده زائران کشور عراق صبح امروز (6 اردیبهشت) با حضور مسئولان استانی و خدام در حرم امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ این کاروان که حرکت خود به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) را اوایل امسال از کربلا آغاز کرده است؛ تاکنون بیش از 30 روز در حرکت بوده و از شهرهای مختلف ایران عبور کرده اند.

 

اعضای این کاروان که غالب آنها را افرادی مسن تشکیل داده اند؛ از اهالی شهرهای نجف، کربلا و بغداد کشور عراق هستند که حرکت خود را با زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا آغاز کرده اند.

 

 به گزارش روابط عمومی اوقاف خراسان شمالی؛ اعضای این کاروان که غروب پنج شنبه وارد بجنورد شدند تا اواخر هفته جاری به بارگاه ملکوتی امام هشتم می رسند.

 

خراسان شمالی استان باب الرضا(ع) گنجینه فرهنگ ها است که در مسیر حرکت زائران حرم مطهر رضوی قرار گرفته و سالانه حدود 20 میلیون زائر از این استان تردد می کنند.

 

 پایان پیام/

کد خبر 361981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha