دانش آموزان مواظب تبلیغات قرصهای روان گردان به عنوان تقویت حافظه باشند

خبرگزاری شبستان:دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان اردبیل، گفت: برخی از بی اطلاعی دانش آموزان و اولیا سوءاستفاده کرده و با تبلیغ قرص های روان گردان به عنوان تقویت حافظه موجب انحراف درخلاقیت دانش آموزان می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، الله شکر فخیمی، دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (6 اردیبهشت) در آئین اختتامیه سومین جشنواره نوجوان سالم، اظهارکرد: کلام رهبری در سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی وظیفه جامعه بخصوص معلمان را که در امر تربیت نقش بسزایی دارند سنگین کرده و تلاش عمومی موجب سرافرازی جامعه خواهد شد.


وی، با اشاره به اینکه باید برنامه های موثری در جهت سبک زندگی صحیح و اعتماد به نفس را به خانواده های داشته باشیم، افزود: دستگاه های اجرایی و فرهنگی نقش ویژه ای برای یادگیری آموزه های دینی مد نظر قرار دهند و مطمئن باشید اگر همچون گذشته برای ارزش های اجتماعی، فرهنگی و دینی ارزش قائل باشیم جامعه از گرایش به فساد و مواد مخدر دور خواهد شد.


فخیمی، با بیان اینکه در دوران جنگ، اقتصاد صلواتی در جامعه رواج داشت، گفت: نسل سوم انقلاب مورد تهاجم فرهنگی غرب قرار گرفته و باید با سلاح ایمان به جنگ دشمنان برویم.


دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان اردبیل، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از اعضای فعال کمیته پیشگیری از مواد مخدر است، تصریح کرد: در مورد آسیب های پرخطر و مواد مخدر تصور و باور ما باید اصلاح شود زیرا بیش از 57 درصد معتادین مدرک بالای دیپلم دارند و 22 درصد مدرک لیسانس دارند و بیش از 57 درصد معتادین جامعه دارای شغل هستند.


این مقام مسئول، در پایان سخنان خود از نزدیکی امتحانات دانش آموزان و تبلیغات سوء دشمنان از قرص های روان گردان خبر داد و گفت: برخی از ناآگاهی دانش آموزان سوءاستفاده می کنند و با تبلیغ برخی از قرص های روان گردان به عنوان تقویت حافظه و ضد خواب سعی در ایجاد انحراف در خلاقیت دانش آموزان دارند که اولیا و دانش آموزان مراقبت ویژه ای نسبت به این مسائل داشته باشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 362033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha