رویکرد دولت تدبیر و امید گسترش میدان عمل برای فعالیت بخش خصوصی است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد، رویکرد دولت تدبیر و امید را گسترش فضا و میدان عمل برای حضور فعال بخش خصوصی در حوزه های مختلف کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، پیش از ظهر امروز(6 اردیبهشت) در نشست اعضای شورای راهبری فناوری اطلاعات استان که در محل سالن مرحوم حمیدیا برگزار شد، با اشاره به نقش بخش خصوصی در زمینه های مختلف سازندگی کشور گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف گسترش فضا و میدان عمل جهت حضور بخش خصوصی دربخش های مختلف کشور است.

 

وی بر لزوم تقویت زمینه های رقابت جهت تشویق بخش خصوصی برای حضور در بخش های گوناگون کشور تاکید کرد و افزود: این رقابت زمینه های لازم را جهت آبادانی و پیشرفت کشور فراهم می کند.

 

استاندار یزد، با اشاره به پیشرفت جهان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: ما نیز خواه یا ناخواه باید وارد این عرصه شویم و نباید از پیشرفت هایی که دنیا در این زمینه داشته است غافل بمانیم.

 

وی بر لزوم به روز بودن در این عرصه تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر نمی توانیم کارها را با لوازم و وسایل سنتی به پیش ببریم چرا که سرعت عمل در اطلاع رسانی به ویژه در عصر اطلاعات و ارتباطات از ابزارهای قدرتمند پیشرفت امور در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

 

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد، با اشاره به گسرتردگی این حوزه گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیای امروز یک حوزه لایتناهی و محدودیت ناپذیر است و توان آن را دارد که در همه ابعاد نقش ایفا کند و زمینه های سهولت و پیشرفت امور را با سرعت عمل بالا به همراه داشته باشد.

 

وی پتانسیل های موجود در استان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتیاطات را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: جهت پیشرفت هرچه بیشتر استان در این حوزه تصمیم گرفته شد تا همه صاحبنظران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گردهم آیند تا بتوانیم هم افزایی در این حوزه را تقویت کنیم که نتیجه آن منجر به تصمیم جهت احیاء شورای راهبری فناوری اطلاعات و همچنین بحث پیرامون شورای ارتباطات و اطلاعات و برج ای تی استان شد.

 

میرمحمدی، در تببین اهداف برگزاری این نشست تصریح کرد: تعیین عمده ترین محورهای مورد نیاز استان در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهم ترین اهداف برگزاری این جلسه است.

 

وی مشخص کردن هدف و استراتژی را از مهم ترین اقدامات لازم جهت انجام هر فعالیت دانست و افزود: در هر کاری باید هدف و استراتژی مشخص بوده، ضمن اینکه اهداف ما باید منطبق بر اهداف کشور باشد و این یک اصل اثبات شده که انتخاب رویکردها برای رسیدن هر چه سریعتر به اهداف، به ظرفیت ها و امکانات موجود باز می گردد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 362118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha