دشمنان این انقلاب به دنبال هویت زدایی از بنیاد خانواده هستند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی مرکز عالی حوزوی امام حسین(ع)، گفت: دشمنان این نظام و انقلاب به دنبال هویت زدایی از بنیاد خانواده هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، زهرا حاجی پور، معاون فرهنگی مرکز عالی حوزوی امام حسین(ع) در کارگاه آموزشی نقش زنان در اقتصاد و فرهنگ که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و ولادت حضرت زهرا(س) به همت امور بانوان دبیرخانه کانون های مساجد استان در کانون فرهنگی و هنری دارالعباده شهرستان یزد برگزار شد، با اشاره به توطئه های دشمنان علیه این نظام و انقلاب گفت: دشمنان اکنون به اهمیت خانواده در این نظام پی برده اند و به همین دلیل به دنبال هویت زدایی از این بنیاد آسمانی هستند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری از سال های ابتدایی دهه 70 تاکنون در خصوص توطئه های دشمنان با تعابیری چون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، رخنه فرهنگی و... اظهار داشت: رهبری در این تعابیر خود تاکید کرده اند که خطر بی محتوا شدن نظام و پوسیدگی از درون همچنان انقلاب و به تبع آن جامعه اسلامی را تهدید می کند.

 

حاجی پور، به هجمه رسانه ای کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جوامع غربی به دنبال تزریق زوال اخلاقی، خشونت ها و ناهنجاری ها به خانواده های ایرانی می باشند و در این راه ابتدا زنان را نشانه گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان همواره سه اصل خانه داری، همسرداری و فرزند داری را زیر سوال می برند، افزود: آنان برای نابودی این سه اصل در زنان ایرانی برنامه ریزی بلند مدت کرده اند.

 

وی هویت زدایی از بنیاد خانواده را مهم ترین تاثیر شبکه های ماهواره ای دانست و گفت: ترویج بدحجابی، ترویج خانواده های لجام گسیخته در مقابل ساختار سنتی خانواده، عادی جلوه دادن خیانت همسران، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین و ترویج فمنیسم و کم رنگ کردن نقش مرد در جامعه از دیگر تاثیرات شبکه های ماهواره ای است.

 

معاون فرهنگی مرکز عالی حوزوی امام حسین(ع)، در تببین راه های رسیدن به خانواده متعال اضافه کرد: عقلانی کردن فضای خانواده، تقویت روح معنویت، صداقت، همکاری و مشارکت، معاشرت، محبت و... از مهم ترین اقدامات جهت رسیدن به یک خانواده متعادل و ایده آل است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 362142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha