اولین دوره مقدماتی تربیت مربی نهج البلاغه دراستان اردبیل به پایان رسید

خبرگزاری شبستان: اولین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در استان اردبیل با برگزاری آزمون پایان دوره به پایان رسید.

رحیم انوری، مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل با اعلام این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نخستین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در استان اردبیل با برگزاری آزمون ورودی در آبان ماه سال 92 شروع شده بود.


وی، افزود: پذیرفته شدگان در آزمون ورودی بعد از سپری کردن کلاس های دوره مقدماتی در آزمون پایان دوره شرکت کردند که نفرات حائز شرایط در این آزمون به دوره عالی راه پیدا خواهند کرد.


انوری، ادامه داد: از آنجایی که ورود نهج البلاغه به زندگی مردم با همکاری و کمک مستمر مربیان آموزش دیده و صاحب فن میسر می شود؛ این بنیاد لازم دید با برگزاری دوره آموزش مقدماتی نهج البلاغه و پرورش نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به نهج البلاغه در نشر و گسترش فرهنگ علوی در بین مردم اقدام کند.


مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، طول دوره مقدماتی برگزار شده تربیت مربی نهج البلاغه را چهار ماه در قالب 180 ساعت بیان کرد و گفت: این دوره با شرکت 88 نفر در 2 گروه بانوان و آقایان اجرا شد.


انوری، در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: قبول شدگانی که سطح علمی بالایی داشته باشند، با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به منظور ترویج معارف علوی در کلاس ها و محفل های انس با نهج البلاغه بکارگیری می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 362322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha