تشکیل دبیرخانه رضوی در استان ها با تامین نیروی انسانی همراه باشد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تشکیل جلسات هماهنگی متعدد در زمینه جشنواره رضوی در استان زنجان گفت: تشکیل دبیرخانه رضوی در استان ها با تامین نیروی انسانی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، ناصر مقدم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز(8 اردیبهشت) در جلسه شورای سیاستگذاری سومین همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی اظهار کرد: واگذاری اجرای جشنواره ها و تشکیل دبیرخانه این جشنواره ها در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با تامین نیروی انسانی همراه باشد.


وی با انتقاد از اینکه در اجرای جشنواره رضوی در استان زنجان با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه فرصت کافی برای تشکیل کتابخانه رضوی در دبیرخانه این همایش در سال جاری میسر نیست ولی برنامه ریزی برای راه اندازی کتابخانه مجهز به کتابها و منابع سیره امام رضا(ع) در دستور کار برای سنوات آتی قرار دارد.

 

مقدم با اشاره به اینکه تاکنون هشت مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش در استان زنجان ارسال شده است، افزود: مهلت اتمام ارسال آثار(29 تیر) و مهلت داوری این آثار(29 مرداد) اعلام شده است.
 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اعضای هیات علمی و داوری این جشنواره در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در سال جاری اعضای هیات علمی دانشگاه ها و حوزه علمیه به عنوان هیات علمی و داوری جشنواره معرفی شدند.
 

این مقام مسئول به اجرای مراسم سخنرانی در خصوص جشنواره رضوی در مدارس و مساجد استان زنجان قبل از آغاز هفته کرامت اشاره کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه سومین همایش علمی و پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) در استان زنجان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 362744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha