تکمیل طرح جامع بی بی حکیمه (س) ضروری است

خبرگزاری شبستان:معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت بقعه متبرکه بی بی حکیمه (س) به عنوان نگین گردشگری مذهبی این استان اشاره و افزود: تکمیل طرح جامع این بقعه متبرکه ضروری است.

فتاح محمدی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست بررسی تکمیل طرح جامع بی بی حکیمه (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به تصویب ساخت سالن اجتماعات حرم بی بی حکیمه (س)، گفت: یک هزار مترمربع زمین به احداث این سالن اختصاص یافت.

محمدی با بیان این که این سالن اجتماعات ۲۵۰ نفره با هدف اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی در جوار حرم بی بی حکیمه (س) ساخته خواهد شد، افزود: ۶۰۰ متر مربع از این زمین برای زیربنا و ۴۰۰ مترمربع نیز برای محوطه سازی این طرح در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ۶۰ درصد از اعتبار طرح سالن اجتماعات حرم بی بی حکیمه (س) از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و ۴۰ درصد مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد و عملیات اجرایی ساخت این طرح در آینده ای نزدیک آغاز می شود.

این مسئول سیاسی و امنیتی با اشاره به اهمیت بقعه متبرکه بی بی حکیمه (س) به عنوان نگین گردشگری مذهبی این استان اشاره و اذعان داشت: تکمیل طرح جامع این بقعه متبرکه ضروری است.

گفتنی است، حرم بی بی حکیمه (س)خواهر بلافصل حضرت امام رضا (ع) در ۸۰ کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 362932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha