اعزام مسئولان کانون های مساجد مرکزی به نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام مسئولان کانون های مساجد این استان به نمایشگاه کتاب خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی 12 اردیبهشت ماه سالجاری به نمایشگاه کتاب تهران اعزام می شوند.


وی با بیان اینکه در استان مرکزی 460 کانون فرهنگی هنری مشغول به اجرای فعالیت های دینی و فرهنگی در مساجد هستند افزود: 40 نفر از مسولان کتابخانه های این کانون ها نیز به این نمایشگاه اعزام می شوند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: کتاب و کتابخوانی، همچنان در میان مخاطبان و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و خوشبختانه توسعه شبکه ارتباطی موجب کاهش این مهم نشده است.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری گفت: متولیان و سیاست گذاران فرهنگی باید به منظور ترویج فرهنگ تالیف و انتشار کتاب و کتاب خوانی در جامعه با هدف بالا بردن آگاهی و اطلاعات مردم و سطح فرهنگ جامعه، برای تولید علم بیشتر تلاش کنند.


نمایشگاه بین المللی کتاب 10 اردیبهشت ماه سالجاری در مصلای تهران گشایش می یابد.


پایان پیام/
 

کد خبر 363009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha