شوارها نقش مهمی در شناسایی پتانسیل شهرها و روستاها دارند

خبرگزاری شبستان: نماینده شهرستان طارم در شورای استان زنجان گفت: شوراها نقش مهمی در شناسایی پتانسل شهرها و روستاها دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد محمدی عضو شورای شهر چورزق و نماینده شهرستان طارم در شورای استان زنجان امروز(9 اردیبهشت) در نشست خبری اعضای شورای شهر با خبرنگاران اظهار کرد: شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند و مشکلات و دغدغه های آنان را بیان می کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان طارم افزود: راه های ارتباطی به عنوان اساسی ترین مشکلات این شهرستان مطرح است.

 


این مقام مسئول با تاکید بر بازسازی راه های ارتباطی این شهرستان ادامه داد: شهرستان طارم دارای آبی و هوای خاص با تنوع محصولات کشاورزی است و همین مساله می تواند در تبدیل شدن این منطقه به عنوان قطب گردشگری موثر باشد.


محمدی به پتانسیل های بلااستفاده این شهرستان، تاکید کرد و گفت: در شهرستان طارم 22 رودخانه فصلی و یک رودخانه دائمی وجود دارد و با مدیریت صحیح این آبها می توان مشکل آب شرب استان را مرتفع کرد.


این مقام مسئول خواستار مطالعات جامع در این شهرستان شد و افزود: هشت سال از کلنگ زنی پل چورزق سپری شده است و لی متاسفانه اقداماتی در این راستا انجام نشده است.


در ادامه عضو شورای شهر زرینه رود به عنوان نماینده شهرستان خدابنده در شورای اسلامی استان زنجان از شوراهای شهر و روستا به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان یاد کرد و به تشریح مشکلات این شهرستان پرداخت.


حسن رضا بیگدلو مشکل راه های ارتباطی در این شهرستان را یادآور شد و افزود: این شهرستان یک منطقه گردشگری است که مشکل راه در این منطقه موجب نارضایتی گردشگران شده است.


وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و گازرسانی به منطقه افشار گفت: گازرسانی به مناطق افشار و زرینه رود از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اسبق بود که این پروژه هنوز در ابتدای راه است.

 

عضو شورای شهر ایجرود و نماینده مردم این شهرستان در شورای استان زنجان نیز خواستار توجه مسئولان در تکمیل شبکه سد گلابر شد و افزود: راه اندازی منطقه گردشگری سد گلابر از دیگر مطالبات مردم این شهرستان است.


فرهاد امینی با اشاره به اینکه راه های ارتباطی شهرستان ایجرود وضعیت مناسبی ندارد، خواستار اطلاع رسانی در زمینه مناطق گردشگری روستاهای تاریخی این شهرستان شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 363219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha