دهه کرامت آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره «محراب»

خبرگزاری شبستان: مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی محراب از سلسله جشنواره های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که به همت دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود تا دهه کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با توجه به لزوم توجه به نقش مساجد به عنوان مراکز تاثیر گذار بر فرهنگ عمومی، رونق بخشیدن به بخش ظرفیت های مردمی در برگزاری جشن های دهه کرامت جشنواره محراب در بخش های الگویی، تولیدی و پژوهشی برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های رضوی، استفاده از ظرفیت و قابلیت های مردمی، بهره گیری از ابزار هنر در توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های رضوی و فراگیر کردن فعالیت های فرهنگی و هنری برای ترویج معارف رضوی است. این جشنواره ملی با محوریت تشکل های فرهنگی مسجد برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان به فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) و رضوی بلامانع است.

 

فیلم های کوتاه، مستند، پویا نمایی، داستان کوتاه، شعر، نشریه، نشریه دیواری، پوستر و بروشور از جمله سرفصل های بخش برنامه های تولیدی جشنواره ملی محراب است.

 

مسجد و جوانان و نوجوانان و آموزه های رضوی، نقش مسجد در ترویج سبک زندگی رضوی، مسجد و ترویج خوبی ها و مهربانی ها و آموزه های رضوی و تشکل های فرهنگی و معارف رضوی از جمله محورهای مورد بررسی در بخش پژوهشی این جشنواره ملی است.

 

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره محراب تا دهه کرامت اعلام شده است و مهمترین برنامه های جنبی این جشنواره ملی، جشنواره های محلی، جشن های مردمی، مسابقات فرهنگی و هنری، ایستگاه های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی است. این جشنواره همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 363234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha