برگزاری مسابقه دلنوشته ای به مقام معظم رهبری در ایلام

خبرگزاری شبستان: فراخوان مسابقه دلنوشته ای به مقام معظم رهبری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران در مناطق مختلف این استان اعلام شد.

حسین احمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، صبح امروز(10 اردیبهشت) با بیان مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: این مسابقه در آستانه دیدار تاریخی مردم استان ایلام با مقام معظم رهبری برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند حداکثر 2 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: دلنوشته های می تواند به دو صورت پیام کوتاه و به صورت قطعه ادبی باشد.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، یادآور شد: کوتاه ترین، رساترین و پرمعناترین دلنوشته در ارتباط با مقام عظمای ولایت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای را حداکثر در دو سطر بر روی کاعذ A4 ارسال نمایند.


احمدی، ابراز کرد: در بخش دلنوشته به صورت قطعه ادبی، زیباترین قطعه ادبی حداکثر در 10 خط بر روی کاغد A4 به همراه نام و نام خانوادگی شماره شناسنامه و شماره تلفن همراه به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.


وی، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در پخش پیام کوتاه می توانند دل نوشته خود را به صورت پیامک به شماره سامانه پیامکی 50002206777 ارسال کنند.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، آخرین مهلت ارسال آثار 20 اردیبهشت سال جاری عنوان کرد و افزود: به تعداد 4 نفر از افرادی که بهترین و زیباترین دل نوشته را ارسال نمایند جوایز نفیس اهدا می شود.


احمدی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی مهران جنب پارک مهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران و یا با شماره 8222732 تماس حاصل کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 363328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha