اولین کتاب مردمی جهان منتشر می شود

خبرگزاری شبستان: نخستین کتاب مردمی جهان از سوی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تدوین و منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این خبر گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگی است که مردم در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به صورت عینی، تفسیر کردند و همان مردم بهترین افراد برای نوشتن کتاب فرهنگ ایثار هستند.

 

سعید الفتی توسعه فرهنگ ایثار را شرط اصلی موفقیت در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواند و افزود:

 

هر جا که فرهنگ ایثار در جامعه ما تجلی یافته، موفقیت های بزرگ و تاریخی حاصل آورده است؛ از این رو، برای موفقیت در سال اقتصاد و فرهنگ به فرهنگ ایثار نیاز داریم تا بار دیگر شاهد عزم ملی و مدیریت جهادی باشیم.

 

مسئول خانه فرهنگ ایثار و مقاومت تدوین کتاب مردمی جهان با نام و محتوای فرهنگ ایثار و مقاومت را ایده ای خلاق و موثر خواند و گفت:نگارش این اثر در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران به وسیله آحاد مردم شروع و در نهایت به عنوان اولین کتابی که نویسنده آن مردم هستند، منتشر خواهد شد.

 

وی ضمن تقدیر از یوسف مقدم به عنوان طراح این ایده افزود:مردم ایران، شایسته ترین نویسندگان برای نگارش کتاب فرهنگ ایثار هستند و با نگارش این اثر با قلم عموم علاقمندان به فرهنگ ایثار، ما شاهد تدوین یکی از نفیس ترین کتاب ها در جهان خواهیم بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 363379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha