معلمان رکن توسعه و تعالی جامعه اند

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: معلمان یکی از ارکان توسعه و تعالی جامعه هستند.

سرهنگ سید احمد خسروی، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتطامی استان مرکزی ضمن تبریک هفته معلم به خبرنگار خبرگزاری شبستان دراراک گفت: معلمان پرورش دهنده آینده سازان ایران اسلامی هستند که در این را تلاش بسیاری را متحمل می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه معلمان یکی از مهم ترین ارکان توسعه و تعالی در عرصه های مختلف به ویژه فرهنگی می باشند، ادامه داد: ارج نهادن بر تلاش و زحمات آنان بر کلیه اقشار اجتماعی تکلیفی بسیار ضروری است.

 

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه از ارائه خدمات مشاوره رایگان به معلمان و خانواده های آن ها به مناسبت هفته معلم در مرکز مشاوره آرامش پلیس خبر داد و گفت: فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز به پاسداشت زحمات و تلاش معلمان و به بهانه هفته معلم در برنامه ریزی انجام شده از سیزدهم لغایت نوزدهم اردیبهشت ماه خدمات مشاوره ای را به صورت رایگان به کلیه معلمان و خانواده های محترم آنان را در دستور کار خود دارد.


سرهنگ خسروی بیان کرد: ‌این عزیزان می توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات مختلف مشاوره ای در زمینه های روانشناختی ،خانواده ،کودک، ازدواج ،شغلی، حقوقی و روانسنجی بهره مند شوند.


وی اضافه کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان مرکزی همه روزه به غیر از ایام تعطیلات با بهره گیری از کارشناسان مجرب واقع در میدان ارک– خیابان عمار یاسر - با شماره تماس 2183215آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.


پایان پیام/

کد خبر 364311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha