کانون های بازنشستگان آموزش و پرورش در انتظار نگاه ویژه مسئولان

خبرگزاری شبستان: مشاور وزیر و رئیس کانون های بازنشستگان آموزش و پرورش گفت: انتظار داریم مسئولان نگاه ویژه ای به کانون های بازنشستگان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، احمد صافی، مشاور وزیر و رئیس کانون های بازنشستگان آموزش و پرورش، امروز (11 اردیبهشت)، در آیین تکریم از بازنشستگان ابتدایی استان بوشهر گفت: توجه به سلامت روانی، اجتماعی که همان گردشگری و معنوی تقویت ارتباط با خداست.

 

وی افزود: رابطه پیشکسوتان با خدا، همان سلامت معنوی و اخلاقی بازنشستگان، رابطه خودسازی مهم‌ترین عامل رشد انسان، ارتباط با جامعه برای جلوگیری از افسردگی آنان و رابطه با طبیعت از اهداف مورد پیگیری کانون بازنشستگان محسوب می شود.

 

 

وی تصریح کرد: تماس و ارتباط با مدیران در رده‌های مختلف، پیوند با سازمان بازنشستگی، ارتباط با خود بازنشستگان با گسترش کانون ها، دیدار با بازنشستگان ناتوان، ارتباط با صاحب نظران آموزش و پرورش، آموزش و مشاوره به خانواده‌های بازنشستگان و افزایش درآمد برای بازنشستگان از سیاست‌هایی کانون بازنشستگان است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش دنبال می شود.

 

 

صافی با اشاره به اینکه بسیاری از فرهنگیان درخواست افزایش حقوق بازنشسته ها را دارند، اظهار داشت: براساس پی گیری های انجام شده بخشی از مطالبات مانده فرهنگیان بازنشسته در سال 86 تا پایان امسال پرداخت می شود.

 

 

در پایان از بازنشستگان ابتدایی استان بوشهر با اهدا لوح و جوایزی تقدیر شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 363883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha