کمیته آموزشی و فرهنگی تشکیل شود

خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث آموزش و فرهنگ ترافیکی مشکل وجود دارد، تاکید کرد: باید کمیته آموزشی و فرهنگی ایجاد شود و صداو سیما در این بخش فعال‌تر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز (14 اردیبهشت) در کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در اینده نزدیک وزیر راه به خراسان جنوبی می‌آید، گفت: هر دستگاهی باید یک نقشه عملیاتی پیش رو خود داشته باشد و گزارش ریز عملیات خود را به کمیته حمل و نقل ارائه کند تا شرح کارشناسی نواقص و امکانات راه‌های استان به ایشان داده شود.

همایون نخعی نژاد گفت: مشکلات زیاد در استان است که باید به صورت اجرای‌تر با آن برخورد کرد.

خرد جمعی در تصمیمات حاکم شود


همایون نخعی‌نژاد با اشاره به اینکه خراسان جنوبی رتبه سوم تصادفات را به خود اختصاص داده، بیان کرد: جلسات کمیته حمل و نقل و سوانح رانندگی منظم‌تر برگزار خواهد شد و هر دستگاهی باید برنامه و اقدامات خود را به صورت کامل به کمیته حمل ونقل گزارش دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها وظیفه دارند ایمنی و آسایش مردم را فراهم کنند، تصریح کرد: باید خرد جمعی در تصمیمات حاکم شود تا در سال جاری تصادفات استان با تلاش به حداقل برسد.

 

کمیته آموزشی و فرهنگی تشکیل شود
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث آموزش و فرهنگ ترافیکی مشکل وجود دارد، افزود: باید کمیته آموزشی و فرهنگی ایجاد شود و صداو سیما در این بخش فعال‌تر باشد.

 

نخعی‌نژاد با اشاره به محورهای پر ترافیک استان، گفت: کمیته‌های فرعی برای محورهای پرترافیک و حادثه استان تشکیل شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید با متخلفین برخورد شود، متذکر شد: متاسفانه در اعمال قانون با متخلفان جدیت کافی وجود ندارد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 364719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha