معلمان با نور علم خود انسان را به سمت رستگاری هدایت می کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پاسداشت جایگاه معلمان در واقع تکریم رسالت انبیای الهی است زیرا معلمان با نور علم خود انسان را به سمت رستگاری هدایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، فریدون سید مصطفوی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ظهر امروز(14 اردیبهشت) در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تجلیل از معلمان نمونه استان که در سالن اداره برق برگزار شد، گفت: معلمان در برهه های مختلف توانسته اند نقش خود را در آگاه سازی جامعه به خوبی ایفا کنند.


وی افزود: با توجه به ظهور فناوری های جدید آموزشی و ارتباطی در عصر حاضر و گرایش دانش آموزان به فناوری های جدید برگزاری دوره هاری آموزشی متعددی به منظور بروز رسانی مهارت ها و آگاهی بخشی برای معلمان ضروری است.


مصطفوی ادامه داد: بزرگداشت مقام معلم در واقع بزرگداشت مقام علم است زیرا معلم ندای فطرت انسان ها را به گوش جهانیان می رساند.


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: در سالی که مقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ را مورد تاکید قرار داده اند باید مسئولان با مدیریت جهادی وارد میدان شوند تا بتوانند زمینه های تحقق آرمان های رهبری را فراهم سازند.


این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر 550 هزار دانش آموز در سطوح مختلف آموزشی در آذربایجان غربی مشغول تحصیل هستند که 37 هزار معلم آموزش های لازم را به این دانش آموزان در سراسر استان ارائه می کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 364747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha