عرضه مجموعه کتاب های «فعالان فرهنگی»درنمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از عرضه مجموعه کتاب های «فعالان فرهنگی» همزمان با سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان ، مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار داشت: مجموعه کتاب های «فعالان فرهنگی» در 20 جلد و در قطع پالتویی ویژه تشکل ها و فعالان فرهنگی کشور تهیه و تولید شده است.


وی «روان شناسی تبلیغ»، «اثر توسل در زندگی»، «خودسازی و جامعه سازی»، «اثر تقوا در کار فرهنگی»، «فصل آرامش»، «سواد رسانه ای»، «در رکاب نور»، «مهندسی ارتباط با جوانان»، «مهارت تصمیم گیری» و «هنر ارتباط موثر» را عناوین برخی از کتاب های این مجموعه ذکر کرد.
 

خوراکیان افزود: «کادرسازی برای انقلاب با محوریت اندیشه های امام و رهبری»، «نقش تشکل های فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب»، «آسیب شناسی جریان های فرهنگی با نگاهی به تاریخ انقلاب» از دیگر کتاب های مجموعه «فعالان فرهنگی» است.


وی «اخلاق تشکیلاتی»، «روش های هم افزایی تشکل ها»، «شبکه سازی اجتماعی»، «بایسته های کار فرهنگی در تشکل ها»،«آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی»، «برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی در تشکل ها» و «اصول کار تیمی» را دیگر عناوین این مجموعه غنی برشمرد.


مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: این مجموعه با هدف عمق بخشیدن و معرفت افزایی فعالان فرهنگی کشور منتشر شده است و امیدواریم مباحث مطرح شده در این مجموعه برای رشد فعالیت های فرهنگی و دست اندرکاران این حوزه راهگشا باشد.


خوراکیان با بیان اینکه تشکل های فرهنگی جایگاه رفیعی در جامعه دارند، ابراز داشت: «تأثیر مثبت در پیشرفت و توسعه فرهنگی کشور»، «فراهم ساختن زمینه و بستر رشد، شکوفایی و پرورش استعدادهای جوانان»، «شناخت، ساماندهی و تربیت نیروهای متعهد و مومن»، «حفظ و ثبات ارزش های دینی ، هنجارهای اجتماعی و انتقال آن به نسل های بعدی» مهم ترین کارکردهای تشکل های فرهنگی در جامعه است.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 364841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha