آغاز نام نویسی از معتکفین در استان لرستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، از آغاز ثبت نام از متقاضیان شرکت در آیین معنوی اعتکاف در این استان خبرداد.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: ثبت نام آیین معنوی اعتکاف در مساجد استان لرستان ادامه دارد.


وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 130 مسجد جهت برگزاری آیین معنوی اعتکاف در این استان آماده شده است، افزود: در صورت استقبال گسترده مردم تعداد مساجد مجری برگزاری آیین معنوی اعتکاف در این استان افزایش می یابد.


حجت الاسلام مهدوی، با بیان اینکه آیین معنوی اعتکاف از 13 رجب آغاز می شود، اظهار داشت: این آیین معنوی به مدت سه روز در مساجد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه آیین معنوی اعتکاف فرصتی برای ارتقای معنویت در جامعه است، گفت: سنت اعتکاف از سنت‏هاى حسنه و مستحبات اسلامى است که پس از پیروزى انقلاب اسلامى احیاء شد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با بیان اینکه این آیین معنوی در سال های اخیر مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است، بیان کرد: سال گذشته بیش از15 هزار لرستانی در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند.


وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال نیز این آیین معنوی مورد استقبال قرار گیرد، افزود: در این راستا تاکنون از350 مبلغ دینی جهت حضور در آیین معنوی اعتکاف در مساجد استان دعوت شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار کرد: جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم معنوی اعتکاف با حضور روحانیون مبلغ و مربیان قرآنی برنامه های مختلف قرآنی، دینی، قرائت قرآن و نشست های دینی و فرهنگی و سخنرانی برگزار می شود.


حجت الاسلام مهدوی، ادامه داد: اعتکاف فرصتى براى بازگشت‏ به خویش، قرآن و معنویت و فرصتی برای توبه و بازگشت به خداوند است.


پایان پیام/
 

کد خبر 364975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha