لزوم اراده ملی برای تحقق اهداف و برنامه‌های زنان و جوانان

خبرگزاری شبستان:معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت:ما یک عزم ملی جهت تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه زنان و جوانان نیازمند هستیم.

به گزارش خبرنگار شبستان، شهین‌دخت ملاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در نخستین جلسه شورای راهبردی امور جوانان گفت: زنان و جوانان نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد داشتند که انتظار ما از مسئولان داشتن یک نگاه روشن، برنامه شفاف و رویکردی جدید در این حوزه است.

 

وی با بیان اینکه 23 میلیون جوان در کشور داریم، اظهار کرد: نیمی از این جمعیت را دختران تشکیل می‌دهند. ارتباط تنگاتنگی که بین دو حوزه زنان، جوانان و خانواده وجود دارد و جایگاهی که جوانان می‌توانند در خانواده داشته باشند و همچنین تاثیری که خانواده می‌تواند در ارتقای موقعیت و جایگاه جوانان بگذارد همه اینها نشان می‌دهد که معاونت امور زنان و خانواده باید این تعامل جدی را با وزارت ورزش و جوانان به ویژه در ساماندهی امور جوانان داشته باشد.

 

ملاوردی در ادامه تصریح کرد: با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: با توجه به عزم ملی در شعار امسال ما یک عزم ملی جهت تحقق اهداف و برنامه‌های زنان و جوانان که بخش اعظم این مدیریت جهادی و عزم ملی را شامل می‌شوند، هستیم که قطعا بدون مشارکت، همراهی و نقش‌آفرینی زنان و جوانان این اهداف محقق نمی‌شود.

 

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به این مهم برنامه‌ها صورت گیرد و به فرموده مقام معظم رهبری مسئله جوانان به یک مسئله ملی و حقیقی تبدیل شود و همه احساس مسئولیت کنند تا این اراده ملی محقق نشود قطعا اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد.

 

شایان ذکر است، نخستین جلسه شورای راهبردی امور جوانان عصر روز گذشته 15 اردیبهشت در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 365168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha