حضور رییس جمهور در ایلام موجب حرکت استان به سمت توسعه می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام، گفت: حضور رییس جمهور و هیئت همراه در استان موجب حرکت و پویایی بیشتر این استان به سمت توسعه و پیشرفت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، عصر دوشنبه(15 اردیبهشت) در نشست شورای اداری این استان، اظهار کرد: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای حضور رییس جمهور و هئیت همراه در استان صورت گرفته است.


وی، با بیان اینکه حضور رییس جمهور در ایلام برکات فراوانی برای استان در راستای توسعه و پیشرفت خواهد داشت، افزود: سفر رییس جمهور محبوب به ایلام این استان را آماده جهش برای فتح قله های پیشرفت و توسعه می کند.


استاندار ایلام، با بیان اینکه مردم استان از رئیس جمهور استقبال گسترده ای خواهند داشت، تصریح کرد: برنامه ریزی ها و تمهیدهای لازم برای استقبال باشکوه از هیئت دولت انجام و ایلامی های قهرمان و غیور آماده خالق حماسه ای دیگر در استقبال از هیئت دولت تدبیر و امید در این استان هستند.


مروارید، با اشاره به اینکه دکتر روحانی رییس جمهور توجه و عنایت ویژه ای به استان ایلام دارد، گفت: در مدت کوتاه تشکیل دولت یازدهم همواره برنامه ریزی برای رفع مشکلات این استان را با اولویت دنبال می کردند.


وی، در ادامه با اشاره به برنامه های سفر رییس جمهور به این استان، یادآور شد: از ماه های گذشته تیم های کارشناسی متعددی برای بررسی توانمندی ها و نیازهای واقعی ایلام تشکیل، مسائل و اولویت های اصلی در بخش های مختلف شناسایی و مشخص شده که در این سفر به اطلاع رییس جمهور خواهد رسید.


استاندار ایلام، با بیان اینکه رییس جمهور در جمع مردم ایلام در ورزشگاه تختی سخنرانی خواهد کرد، افزود: دیدار با منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و نشست شورای اداری ایلام از برنامه های سفر دکتر روحانی به ایلام است.


مروارید، با بیان اینکه نمایندگانی از هیئت دولت به سایر شهرستان های این استان سفر خواهند کرد و پیگیر مطالبات مردمی خواهند بود، ابراز کرد: وزرای معین دولت به عنوان نمایندگان رییس جمهوری در شهرستان های مختلف استان مشخص شده که به این شهرستان ها سفر خواهند کرد.


وی، افزود: وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ایوان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چرداول، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آبدانان، معاون رییس جمهور در امور بانوان در سیروان، وزیر اطلاعات در دهلران، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دره شهر و بدره ، وزیر راه و شهرسازی در مهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ملکشاهی مستقر خواهند شد.


وی، در پایان خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار زیادی است که امید است با سفر رییس جمهور شاهد تحول بزرگی در زیرساخت های استان ایجاد شود.


گفتنی است، در این نشست اعضای شورای اداری استان در خصوص استقبال گسترده از سفر رییس جمهور و هیئت همراه و برنامه های این سفر با هم بحث و تبادل نظر کرده و هماهنگی های لازم صورت گرفت.


پایان پیام/
 

کد خبر 365169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha