برگزاری سی ودومین مسابقات فرهنگی وهنری وپرسش مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سی ودومین مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر در مرحله استانی با شرکت سه هزار دانش آموز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، افشین امیریان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری امروز(16اردیبهشت) در سی و دومین مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر در مرحله استانی گفت: سی ودومین مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر در مرحله استانی با شرکت سه هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است.


وی افزود: از این تعداد 2 هزار نفر به صورت غیر حضوری و هزار نفر به صورت حضوری در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

 

امیریان با بیان اینکه 300 دانش آموز رتبه اول رشته های فرهنگی و هنری در دوره متوسطه دوم به مرحله کشوری اعزام می شوند، تصریح کرد: در مرحله آموزشگاهی بیش از 100 هزار دانش آموز و در مرحله منطقه ای بیش از 80 هزار دانش آموز در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند که از این تعداد سه هزار به مرحله استانی راه یافتند.


وی رشته های این دوره از مسابقات را هنرهای دستی و تجسمی، سرود، نمایش زنده و عروسکی، نمایشنامه خوانی، شعر، قصه، مطالعه و تحقیق و پرسش مهر عنوان کرد و گفت: این دوره از مسابقات از تاریخ 14 لغایت 18 اردیبهشت سال جاری در سازمان دانش آموزی استان در حال برگزاری است.


امیریان تصریح کرد: بیش از 175 هزار دانش آموز در استان چهارمحال و بختیاری در 2800 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 365220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha