هدف آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی بصیر و داری فکر است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی با بصیرت، عالم و دارای فکر و اندیشه است.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به آغاز ثبت نام 20هزاردانش آموز اول دبستان در دهه نخست خرداد ماه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هدف غایی ونهایی آموزش وپرورش تربیت دانش آموزانی با بصیرت عالم ودارای فکر واندیشه است.


وی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی افزود: این عزیزان برای ورود به دبستان در طرح غربالگیری شنوایی و بینایی شرکت خواهند کرد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به تعداد مراکز آموزشی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو هزار و یکصد مدرسه در سه مقطع تحصیلی در مناطق شهری و روستایی پذیرای دانش آموزان هستند.


کریم زاده ادامه داد: از این تعداد مدرسه در استان مرکزی، 18 درصد در مناطق مختلف استان دو نوبته هستند.


این مقام مسئول با بیان اینکه خیرین بازوان توانمند آموزش وپرورش هستند اضافه کرد: این عزیزان همواره در ساخت و تجهیز مدارس یار و همراه آموزش و پرورش بوده اند.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از خیّرین مدرسه ساز گفت: خیّرین با اولویت بندی وبرنامه ریزهای مناسب به نیازهای بخش آموزش رسیدگی می کنند.


کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اقتصاد رکن اصلی جامعه است، گفت: دولت به تنهایی نمی تواند همه نیازهای اقتصادی جامعه را تأمین نماید که در این راستا خیرین و نیکوکاران کمک بزرگی به مجموعه آموزش و پرورش می کنند.


پایان پیام/

کد خبر 369773

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha