150 نفر از مدیران و معلمان عشایری خراسان جنوبی تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: به منظور تکریم مقام معلم طی مراسمی از 150 نفر از مدیران و معلمان آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، خسرو حسنی امروز صبح (25 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از معلمان و مدیران عشایر استان اظهارداشت: 27 طرح از سوی وزارت آموزش و پرورش به منظور اجرا به آموزش و پرورش عشایر استان ها در سال تحصیلی جاری ابلاغ شد.


مدیر آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از این طرح ها طرح" الگو برتر تدریس مبتنی برIT است" که در هر دو سال رتبه برتر را در کشور را معلمان این استان به خود اختصاص دادند.


وی از وجود 750 معلم عشایر و 9 هزار و 500 دانش آموز در سطح استان خبر داد و گفت: این دانش آموزان در 26 مجتمع عشایری،263 مدرسه عشایر و 665 کلاس درس تحصیل می کنند.


حسنی تجهیز مدارس عشایری به سیستم رایانه ای را یکی از اقدامات مطلوب آموزش و پرورش عشایر استان ذکر کرد و ادامه داد: از این حیث تمام مدارس عشایر استان به سیستم رایانه ای مجهز هستند.


وی خدمت در مناطق عشایری را یک کار دشوار دانست و خاطرنشان کرد: حضور آموزش و تربیت در این مناطق موجب تربیت نسل خلاق و مبتکر به منظور پیشرفت و اعتلای کشور می شود.


پایان پیام/

کد خبر 367771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha